"תיקשור - Contact Center" הינה חברת טלמרקטינג המפעילה מוקד טלפוני כמענה לשיחות נכנסות (Inbound) לצד הוצאת שיחות (Outbound). החברה המתמחה בניהול קשרי לקוחות ונאמנות באמצעות הטלפון, הפעלת מוקד שרות לקוחות, מתן מענה למגיבים לקמפיינים פרסומיים, ניהול מערכי מכירות ותאום פגישות, גיוס ידידים ותרומות לאגודות ללא כוונות רווח, בניית בסיסי נתונים יעודיים וביצוע סקרים טלפוניים.

"תיקשור - Contact Center" ערוכה להפעיל מוקדי טלפוניים לשיחות טלמרקטינג יוצאות או נכנסות עבור לקוחות הממוקמים ברחבי הגלובוס בשפות אנגלית, צרפתית, רוסית, ערבית, ספרדית ועוד, ובכל שעות היממה.

"תיקשור - Contact Center" מנהלת מוקד טלפוני - Contact Center, הנתמך במערכות טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם, המאפשרות מתן שירות מהימן, זמין ומהיר ללקוחותיה.

"תיקשור - Contact Center" מצויידת במערכות תוכנה לניהול טלמרקטינג וסקרים ממוחשבים.

"תיקשור - Contact Center" ערוכה לנהל ולהפעיל מוקדים טלפוניים חיצוניים (Outsourcing) באתר הלקוח, עבור ארגונים מסחריים ומוסדות ללא כוונות רווח, תוך צמצום עלויות והעלאת היעילות והמקצועיות.

"תיקשור - Contact Center" ערוכה להפעיל מוקדי טלפוניים תפורים לדרישות הלקוחות, במשך רוב שעות היממה.

צור קשר:


טלפון : 073-2606666 :Phone
פקס : 073-2606600 :Fax
מייל: E-mail: tikshure@tikshure.co.il

: contact us


רחוב הרברט סמואל 44   Herbert Samuel Street
חדרה 38362  Hadera
ישראל Israel